• Teste
  • Pontul
    Săptămânii
  • Resurse
  • Evenimente
  • Calculatoare
  • Știri

Dai 50 de lei pe o poză format mic?

03 Mar 2017
Pontul săptămânii

Evident, mulţi ar spune nu, mai ales că nu e vorba de o creaţie artistică sau cine ştie ce realizare tehnică. Cu toate astea mulţi aleg carduri personalizate cu fotografiile lor...

„Ai un selfie reuşit cu familia sau cu prietenii? O fotografie dragă din ultima vacanţă? Oricare poate fi afişată pe cardul tău de debit BT”. Aşa sună reclama Băncii Transilvania pentru amatorii de carduri personalizate. Faţă de cardurile „clasice” de debit la care emiterea nu costă nimic, la cele personalizate trebuie să plăteşti 50 de lei doar pentru a-ţi aplica o fotografie pe suportul de plastic al cardului. O opţiune similară există şi la BRD (cardul „A la Carte”), în acest caz însă nu plăteşti pentru emitere dar scoţi din buzunar 50 de lei pentru administrarea anuală, deci tot pe acolo (la Banca Transilvania administrarea e gratis, precum şi retragerile de numerar de la bancomatele băncii în timp ce la BRD plăteşti 0,2% pentru retrageri din reţeaua proprie).

Revenind la întrebarea din titlu, cât de mult poate ţine cineva la o fotografie reuşită de vacanţă încât s-o dorească imprimată pe card? Evident, dacă fotografia în cauză ar fi a iubitei/iubitului, poate că toate cheltuielile făcute pentru câştigarea inimii sale (mai ales că respectivele carduri au şi descoperit de cont la cerere) ar fi uşurate. Scoţi cardul, oftezi, priveşti poza ‚alesului”, te înseninezi, şi cheltui apoi cu inima uşoară....

Dar dacă s-ar alege însă o fotografie în care cineva se ţine cu mâinile de cap în timp ce din cer pică note de plată, notificări de la bănci, scrisori de ameninţare de la executori? Nici nu trebuie să fie un anumit personaj ci să transmită o anumită stare de spirit. Poate că în felul asta cei 50 de lei investiţi într-un card personalizat pot fi recuperaţi în câştig din renunţările viitoare la multe cheltuieli nejustificate....

ÎNTREABĂ EXPERTUL

Întreabă expertul

Ai întrebări? Avem răspunsuri!

ABONARE LA NEWSLETTER

Newsletter

Abonare la Newsletter