• Teste
  • Pontul
    Săptămânii
  • Resurse
  • Evenimente
  • Calculatoare
  • Știri

Black Friday: oportunități pentru clienți dar și pentru retaileri

15 Noi 2013
Pontul săptămânii

Suntem la doi pași de isteria Black Friday, ziua care aduce o ocazie mult așteptată de clienți pentru a face achiziții cu 20-30-40% sub prețul de listă dar și de retaileri pentru a-și umfla considerabil cifra de afaceri cu prețul unor marje mai mici de profit sau chiar fără profit în cazul produselor care s-au dovedit mai greu vandabile, cu ceva probleme de funcționare, întoarse în service, etc.

Iată câteva sfaturi pentru Black Friday 2014:

  • Nu cumpăra orice doar pentru că este „redus”. La prețuri egale, un articol de care nu ai nevoie, vândut cu un discount de 40%, este mai scump decât unul care ți-ar fi util redus cu numai 20%.
  • Urmărește evoluția prețurilor produselor dorite în ultima săptămână/săptămâni, s-a mai întâmplat ca marile reduceri să fie posibile din cauza unor majorări discrete de prețuri pe ultima sută de metri.
  • Fă comparații între ofertele mai multor retaileri pentru produsele vizate, citește ceva review-uri pe net despre calitățile lor, decide responsabil achiziția chiar dacă e sezon de reduceri.
  • Alege combinația optimă între gadgeturile râvnite, preț și serviciile post-vânzare oferite de retailer.  

ÎNTREABĂ EXPERTUL

Întreabă expertul

Ai întrebări? Avem răspunsuri!

ABONARE LA NEWSLETTER

Newsletter

Abonare la Newsletter