Peste jumătate dintre români vor achiziționa cel puțin un produs, sau chiar au făcut-o deja, cu ocazia campaniilor de Black Friday, relevă un sondaj comandat de o bancă din România. Este un procent impresionant, mai ales că jumătate dintre aceștia nici măcar nu au bani puși deoparte și mizează pe salariul pe octombrie. Bugetul celor care anunță că vor cumpăra ceva a fost de aproximativ 1.000 de lei, conform sondajului citat, însă un studiu al Kantar relevă că a crescut semnificativ procentul celor care vor să cheltuiască și peste 3.000 de lei, acesta ajungând la aproape o treime.
În ceea ce privește categoriile de produse preferate, televizoarele (36%), electrocasnicele mici (36%), hainele (26%), telefoanele mobile (26%) și mașinile de spălat (19%) conduc topul achizițiilor planificate de Black Friday.
Preferințele variază, însă, în funcție de vârstă: față de nivelul general, tinerii între 18 și 24 de ani se orientează mai ales către haine (40%) și telefoane mobile (40%), sau laptopuri (17%).
Pentru segmentul 25-34 de ani, se evidențiază un interes mai mare decât media pentru haine (34%) și cosmetice (15%). Cei cu vârsta între 35-44 de ani își doresc mai mult electrocasnice mari, pe când cei din intervalul 45-55 de ani se gândesc mai mult să cumpere televizoare (42%) și aragaze (13%). În fine, cei din segmentul 56-65 ani „vânează” mai mult decât restul articole de home & deco (16%) și produse alimentare și băuturi (14%).
Citește AICI tot ce trebuie să faci și, mai ales, să nu faci de Balck Friday pentru ca lucrurile să iasă bine