Enel a fost cel mai mare furnizor de energie electrică din România, cu 3 milioane de clienți, inclusiv cea mai mare parte a consumatorilor casnici din București și Ilfov. Firma a fost preluată de compania greacă PPC, care a trecut la schimbări importante. Recent, PPC a făcut un anunț care îi privește pe toți foștii clienți Enel. Site-ul enel.ro și aplicația MyEnel vor deveni indisponibile începând cu data de 9 aprilie, ca urmare a pregătirii trecerii la noul site și la noua aplicație mobilă .
Începând cu 10 aprilie, cei care accesează vechiul site vor fi redirecționați către www.ppcenergy.ro. De asemenea, începând cu 10 aprilie, clienții vor putea accesa noua aplicație web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar utilizatorii de sisteme de operare Android și iOS vor putea descărca noua aplicație myPPC în zilele următoare, arată compania
În plus, de la aceeași dată, noile adrese de e-mail pentru clienți vor fi contact-energiemuntenia@ppcgroup.com, pentru clienții PPC Energie Muntenia, respectiv contact-energie@ppcgroup.com, pentru clienții PPC Energie.
Numărul de telefon al serviciului de relații cu clienții rămâne neschimbat. Astfel, pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie Muntenia sau PPC Energie, clienții pot suna la 021.9977 (număr cu tarif normal, apelabil din România și străinătate) în intervalul 8:00 – 20:00, de luni până vineri.
Le fel ca până acum, plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar. Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare.