Probabil ai auzit de ChatGPT, chatbot-ul ce folosește inteligența artificială generativă. Adică, soluția aia căreia îi pui o întrebare și ea îți răspunde, nu în toate cazurile cu informații 100% adevărate sau complete.
Cu toate acestea, poate fi un instrument care să te ajute în munca ta de zi cu zi, odată ce i-ai cerut ajutorul. Nu o folosi pentru a trișa la un test, punând-o să îți scrie lucrarea sau să îți realizeze un referat, pentru că în felul acesta nu faci decât să irosești șansele de a-ți dezvolta cunoștințele mai bine.
Pune-o în schimb să-ți explice care sunt principalele aspecte pe care trebuie să le urmărești în așa fel încât referatul tău să fie unul complet, materia respectivă să fie mai ușor de înțeles sau cum poate business-ul tău să se promoveze mai bine prin tehnici de digital marketing.
Noi am testat-o pe diverse subiecte, iar o serie de lucruri pe care le-am observat pot face diferența între calitatea răspunsurilor pe care le primești. Pentru început, trebuie să înțelegi faptul că nu poți trata interacțiunea cu o soluție de Inteligență Artificială în mod superficial, cu solicitări scurte fără context.
Așadar, indiferent de subiectul pe care-l abordezi, fă-ți un plan concret legat de lucrurile pe care vrei să le obții. În realizarea acestui plan, structurează-ți solicitările cât mai bine și nu fi zgârcit cu detaliile pe care le oferi în cadrul solicitărilor.
Ca să înțelegi cât mai bine, hai să luăm un exemplu: Ai un business și vrei să știi cum îl poți promova mai bine pe Internet. Transformând propoziția anterioară într-o solicitare îți va aduce rezultate slabe din partea unei soluții precum ChatGPT.
Pe de altă parte, dacă îi menționezi soluției ce fel de produse sau servicii oferi prin intermediul businessului, care sunt prețurile acestora, care e audiența căreia te adresezi, care e misiunea business-ului tău, industria în care activează și alte detalii de acest tip, rezultatele vor fi cu totul altele.
Pe scurt, dă-i cât mai multe informații.
Continuând în direcția oferită ca exemplu mai sus, cea în care ceri sfaturi de promovare, poți să îi spui solutiei să se pună „în pielea” unui expert în marketing digital. Atribuirea unui rol face mai interesantă interacțiunea și influențează și modul în care sunt structurate și oferite informațiile.
Încearcă recomandările de mai sus și nu ezita să dezvolți cât mai multe nevoile pe care le ai.